خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد سِر حج در نگاه شاعران بزرگ علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت برگزاری نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر برپایی موکب توسط خدمه حرم حضرت رضا (ع) در حرم مطهر شاهچراغ رئیس مرکز مریم‌شناسی لبنان: شگفت‌زده شدم که امام رضا(ع) پیشتاز گفت‌وگوی علمی آن هم در هزار سال پیش هستند برای برگزاری هفت دوره دو سالانه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) برنامه‌ریزی شده است
سرخط خبرها

پویش سراسری «نوگلان فاطمی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۹۳۹۶
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
  • ۱
پویش سراسری «نوگلان فاطمی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم
پویش سراسری «نوگلان فاطمی» با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰دانش‌آموز مقطع ابتدایی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هم‌زمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) پویش سراسری «نوگلان فاطمی» صبح امروز (۱۹ آذرماه) با حضور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰دانش‌آموز مقطع ابتدایی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این پویش، دانش‌آموزان ضمن ادای احترام به حضرت زهرا (س) و دعا برای تعجیل در فرج حضرت، ولی عصر (عج) از برنامه‌های فرهنگی که در قالب برگزاری این پویش برنامه‌ریزی شده بود، بهره‌مند شدند.

اجرای سرود دسته‌جمعی، مسابقات دانش‌آموزی و خواندن زیارت حضرت زهرا (س) و دعای فرج از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ابراهیمی، مجری پویش «نوگلان فاطمی» در حاشیه برگزاری این مراسم به شهرآرانیوز گفت: پویش‌های «نوگلان فاطمی» و «می‌دونم دوستم داری» در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش، اداره همکاری‌های آموزش‌وپرورش حوزه علمیه و شبکه پویا در سطح دانش‌آموزان ابتدایی برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح نخستین بار سال ۱۳۹۰ در شهر قم اجرا شد و پس از آن به صورت کشوری، همه ساله در ایام دهه فاطمیه، نیمه شعبان و عید غدیر در سطح دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به اجرا درمی‌آید و اجرای آن در مشهد نیز سابقه‌ای ۷ ساله دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی خاطرنشان کرد: این طرح امروز برای دانش‌آموزان مشهدی که در فراخوان طرح شرکت کرده بودند، برگزار شد و بیش از ۲هزار و ۵۰۰دانش‌آموز کلاس‌های چهارم و پنجم مقطع ابتدایی در آن شرکت کردند. برنامه‌های طرح شامل اجرای دسته‌جمعی یکی از سروده‌های «سید حمیدرضا برقعی» شاعر آیینی در مراسم است و در کنار آن، دانش‌آموزانی که تمایل دارند، زیارت‌نامه حضرت زهرا (س) را حفظ کرده و یک فایل تصویری از قرائت زیارت را در فضای مجازی برای مجموعه مجری طرح ارسال می‌کنند تا به قید قرعه از جوایزی مانند کمک هزینه سفر عتبات عالیات و ... بهره‌مند شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
0
با سلام
ضمن قدردانی ازتون ، متاسفم که بچه با چه شوقی برا خاطر قرعه زیارت ، زیارت نامه حفظ میکنه و میفرسته ولی ادمین ... حتی سین نمیکنه ، متاسفم خاطر همچین آدمایی...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->